آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

امشب آرام بخواب
خدا از هرچیزی که
قرار است فردا با آن روبرو شوی
بزرگ تر است...!

. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -.-.

آرزو میکنم
کتابهای خوب بخوانی
آهنگهای خوب گوش کنی
عطرهای خوب ببویی
با آدمهای خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی که
هیچوقت دیر نیست
بودن کسی که میخواهی...

بایگانی

تعهد چه واژه دوست داشتنی

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ق.ظ

 

چند وقتی هست که میخام درباره خودم بنویسم ولی هی بالا پایینش میکنم از کجا و چطوری شروع کنم

 

نمیدونم تا بحال به دیوار بلند بن بست توی زندگیتون رسیدین یا نه.

ولی من الان دقیقا ته این بن بست سهمگین هستم.

 

نمیدونم چطور شد که به این وضع دچار شدم منی که یکروزی الگوی خیلیها بودم توی کار و پشتکار و موفقیت. ته اعتماد به سقف بودم به گفته همه کسانی که می‌شناختنم، ولی الان جایی هستم که افسرده شدم بی انگیزه شدم و رمقی و دلخوشی برای انجام هیچ کاری توی زندگیم ندارم.

 

هدف دارم. برنامه واسه جبرانش دارم ولی پای عمل کردن که میفته کاهلی و بی انگیزگی توانمو میگیره. اتفاقات چند سال گذشته چنان اعتماد به نفسم رو ازم گرفته که جرات نمیکنم هییچ اقدامی بکنم.

 

از خودم ناراضی ام و دیگه دوست ندارم اینطوری باشم. دیروز یکدوره اعتماد به نفس به نام  «منِ جدید» شرکت کردم امروز فایلهاشو خوندم عالی بود و دقیقا داشت مشکل منو بیان می‌کرد و دلایلش و راهکارهاشو میگفت.

اولین تمرینش رو انجام دادم تا الان میخام ادامه بدم و برگردم به اووووج خودم روزهای طلایی. میخام تعهدی که این چند وقته کم رنگ شده بود رو دوباره داشته باشم به هر سختی. 

تصمیم گرفتم عوض بشم تغییر کنم وبشم همون آدمی که الگوی خیلییییی از اطرافیانم بودم. نمیخام کم بیارم دیگه. سختی‌هایی که کشیدم توی این چند سال خیلی خیلی خیلی سنگین تر و سخت تر و کمر شکن تر از تمرین‌های منِ جدید هستش. 

تعهد تنها وظیفه و کلمه ای هستش که منو میتونه ازین وضعیت خلاص کنه. تعهد به خودم، آینده قشنگم منِ جدیدم و شخصیت جدیدی که قراره بهش تبدیل بشم 

تعهد به کارهام و انجام تمرین‌های این دوره منِ جدید  تنها پل واسه گذر ازین وضعیتِ.

 

۹۹/۱۲/۰۷
Rega

نظرات  (۱۰)

بهترین ها رو برات آرزو میکنم.و تلاشت برای ساختن خودت قابل تحسینه.

پاسخ:
سما خانم عزیز ممنون از انرژی مثبتت🌹🌹
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۴۸ جیران کمندی

چه خوب.

میتونم یه توصیه کنم بهت؟

خیلی خودتو درگیراین نکن که چی بودی یا الگوی کیا بودی یا از نظر بقیه چی بودی

فقط به اینکه کی میخوای بشی و با نگاه کردن تو اینه میخوای کی رو با چه جور شخصیت ها و اکت هایی ببنی فکر کن و روشون تمرکز کن.

موفق باشی تو مسیر جدیدت

پاسخ:
جیران عزیز ممنون از توصیه ت

دقیقا درستش همینه🌹🌹
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۳۵ نارنگیس رهنورد

راستش اگه من جای تو بودم توی این دوره های اعتماد به نفس و اینها شرکت نمیکردم. فکر میکنم کار عاقلانه تر مراجعه به روانشناس باشه. اینجوری دقیقا مشکلاتی که مختص تو هست بررسی میشه و نقاط ضعفت مشخص میشه.

در این حین میتونی یه سری کتاب های خود درمانی بخونی. یا از روانشناست بخوای بهت کتاب معرفی کنه که بیشتر کلا با روانت آشنا بشی و خودت مشکلاتت رو کشف کنی و حتی بعدش آسون تر حلشون کنی.

حس میکنم این دوره ها هیچ هدفی پشتشون نیست جز پر کردن جیبشون. شایدم من دید خوبی ندارم.

پاسخ:
قبول دارم حرفت رو
ولی جایی کهمن الان زندگی میکنم روانشناس درست درمون نداره
رفتم پیششون ولی اصلا نرفتنم خیییلی سنگین تر بود
مشاوره تلفنی هم واقعا بنظرم افاقه نمیکنه انچنان

ایشالا که موفق میشی هیچ وقت دیر نیست 😊😊😊

پاسخ:
ممنونم یاسی ترین بانو
🌹🌹
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۳۷ ارکیده ‌‌‌‌

منم با جیران موافقم :)

پاسخ:
ممنون بانو ارکیده 🌹🌹🌹

سلام بزرگوار

خیلی خوبه که این تصمیم و گرفتید ولی هرزگاهی که کم میارید خسته میشید نزارید حس و حال غم و ناامیدی اینقدر غالب بشه که سد راهتون قرار بگیره...اشکال نداره چند ساعت یا حتی یک روز ،دست بکشید و تو حال خودتون باشید ولی اجازه ندید این قضیه به درازا بکشه چون آفت زندگی تون میشه و زمانی به خودتون میاین که به جز حسرت و زمانهای از دست رفته و کلی کار انجام نداده واستون باقی نمی مونه... همه آدما تو زندگی شون فراز و نشیب دارند اینکه کی و کجا خودشون و نجات بدند خیلی ارزشمنده و اونجاست که معیار ارزش آدما میشه.

ان شاءالله یه روزی به ارزش وجودی خودتون پی ببرید.

پاسخ:
واقعا از شما ممنونم مهشید بانو بخاطر اینهمه انرژی مثبت و انگیزه
🌹🌹🌹🌹
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۴۷ جیران کمندی

:)

پاسخ:
☺️
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۵۲ فروغ سادات

چه جالب منم تو همین حالم!

ولی اون رمق برای تغییر نیست خب...

امیدوارم موفق باشید.

پاسخ:
بنظر من دقیقا همینجایی که باید کمی تلاش کرد یک قدم دیگه برداشت همینجاست
قطعا ارزششو داره

با جیران عزیز موافقم 

پاسخ:
منم باهاش موافقم بهار خانوم🌹

۳ تا آرزو براتون می کنم:

عمیقا امیدوارم تو راهی که توش قدم گذاشتید موفق باشید.

امیدوارم بخواید و بتونید برای زندگیتون بجنگید.

امیدوارم به عهدتون با خودتون وفا کنید.

پاسخ:
میس واو عزیز واقعا ازت ممنونم بابت این آرزوهای قشنگتون
واقعا تعهد به آرزوهای خودمون اولین و  آخرین و تنها راه نجات هر آدمیه
امیدوارم شما هم همینطور باشید 
داشتن دوستای خوبی مثل شما واقعا انگیزه بخشه🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">