آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

امشب آرام بخواب
خدا از هرچیزی که
قرار است فردا با آن روبرو شوی
بزرگ تر است...!

. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -.-.

آرزو میکنم
کتابهای خوب بخوانی
آهنگهای خوب گوش کنی
عطرهای خوب ببویی
با آدمهای خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی که
هیچوقت دیر نیست
بودن کسی که میخواهی...

بایگانی

غروب شیرین جمعه 99/12/8

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ق.ظ

عصر جمعه

دقیقاً همون عصر و غروب دلگیر جمعه که همیشه همه آدمها ازش نالانن واسه من فرق داشت

یه خبر مسرت بخش نه نه خبر نبود یه مژده یه نوید یه چراغ روشن یه سوسوی کور در دور دست که خیلی بهش امیدوار شدم چراغی رو تو دلم روشن کرد که واقعا حالمو دگرگون کرد ازین رو به اون رو شدم توی این چند ساعتی که گذشته.

 

اصلاً منی که توی این چهار سال گذشته هیییچ چراغ روشن و هیچ امیدی به زندگی واسم نمونده بود با این نوید و این خبر خوب تمام درهای دنیا انگار به روی من باز شدن

انگیزه پیدا کردم امید پیدا کردم اصلاً هدفهام واسم روشن‌تر شدن و دلیل محکم تر واسه دستیابی شون پیدا کردم صد برابر بیشتر از قبل

غروب جمعه شیرینی بود فراموش نشدنی

 

 

پ. ن : از این غروب جمعه های شیرین واسه همه تون آرزو میکنم

 

 پ. ن:  این روز و این تاریخ در آخرین ماه سال بماند یادگار برای روز وصال این مژده شیرین

جمعه هشتم اسفند نود و نه

 

 

 

۹۹/۱۲/۰۹
Rega

نظرات  (۳)

تبریک:) 

تا باشه از این چراغا:)

پاسخ:
اِما خانوم ممنون
ایشالا برای شما هم
🌹🌹🌹

خب این خبر خوب چی‌بوده بگید ما هم تو‌ خوشحالیتون شریک بشیم 😊

پاسخ:
ممنون بایت تبریک تون
ولی فعلا سکرت هستش ولی به وقتش خبر دار میشید ایشالا 
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۰۵ نوجوانه جام

سلام از وبلاگ ما دیدن کنید😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">