آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

امشب آرام بخواب
خدا از هرچیزی که
قرار است فردا با آن روبرو شوی
بزرگ تر است...!

. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -.-.

آرزو میکنم
کتابهای خوب بخوانی
آهنگهای خوب گوش کنی
عطرهای خوب ببویی
با آدمهای خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی که
هیچوقت دیر نیست
بودن کسی که میخواهی...

بایگانی

بیخوابی و کار سخت

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ق.ظ
بیخوابی بد و کلافه کننده فقط اونی که یکهو ساعت 10 صبح بهت خبر بدن فردا و پس فردا شب موزیک زنده داریم و قرار اونقدر مشتری رزرو بشه که نتونی هیچ جایی جا بدی که بشینن و تنهایی باید بدون هیییچ آمادگی قبلی و حتی موجود نبودن خیلی مواد اولیه برای پذیرایی تنها و بدون کمک کارهارو انجام بدی و یک دنیا آماده سازی کنی تا ساعت یک نصفه شب هم سرکار بودی و بعد از یک روز سخت کاری طاقت فرسا که تنهایی کار سه نفر رو انجام داده باشی و قرار هست که دو روز دیگه بدتر ازین هم داشته باشی ولی هر چی زووور بزنی کمتر خوابت ببره که فردا زیر فشار کار تمرکزت رو از دست ندی و کم نیاریی
۹۹/۱۱/۰۹
Rega

نظرات  (۵)

خسته نباشید واقعا بی‌خوابی خیلی اذیت‌کننده‌س.

اینا کیا هستن که از کرونا نمیترسن اینجوری یک جا جمع میشن 😁 همراه با موسیقی زنده

پاسخ:
دسته ای از مرفه های بی درد😎
۰۹ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۰۰ Dark _Queen👑(판테온 A. )(دیوونه کیانا بیدم )(تف تو ج ح)

خسته نباشی عزیزم بیخوابی واقعا مزخرفه و من هرشب تجربش میکنم 

پاسخ:
چرا همه اینطورین
۰۹ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۰۰ جیران کمندی

:|

پاسخ:
:|

من راستش دقیق نفهمیدم چی شد

ولی من این بی خوابی هام رو جمع میکنم و در اولین روز بیکاری یه ۱۴ ۱۵ ساعت می خوابم خخخخخخ

موسیقی زنده :) من عاشقشم

مثلا آرزو دارم یه کنسرت شرکت کنم خخخخخخخخخ آرزوهای مارو ببین.

پاسخ:
یه سر بیاین رستوران ما 

اینجاست که قمیشی میگه طاقت بیار رفیق !!

پاسخ:
طاقت آوردیم که اینجایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">