آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

اگر بخواهی در دیروز بمانی به فردا نمیرسی . ﺭِﮔﺎ در زبان کُردی به معنای راه و مسیر میباشد.

آمدم ولی نرسیدم، آمدم ولی باز نگشتم.

امشب آرام بخواب
خدا از هرچیزی که
قرار است فردا با آن روبرو شوی
بزرگ تر است...!

. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -.-.

آرزو میکنم
کتابهای خوب بخوانی
آهنگهای خوب گوش کنی
عطرهای خوب ببویی
با آدمهای خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی که
هیچوقت دیر نیست
بودن کسی که میخواهی...

بایگانی

کمی منصف باشیم

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۰۹ ب.ظ

 

فردی در ترافیک جلوی ما می‌پیچد: احمق
ما که جلوی دیگران می پیچیم: زرنگ
کسی جواب تلفن مارا ندهد: بی معرفت
ما که جواب ندهیم: گرفتار
فرد بلند تر از ما: دراز
کوتاه تر از ما: کوتوله
همکار جزئی نگر: وسواسی و ایرادگیر
ما جزئی نگرتر باشیم: دقیق
فردی که لیوان آب ما را چپه کرد: کور
پای ما به لیوان آب دیگری خورد: شعور ندارد لیوان را سر راه گذاشته

دنیای قضاوت ها و تحلیل رفتار و گفتار دیگران بر اساس نیازها و ارزش های خودمان.

پ ن: آخر سال هست و همه امون کلی تو سال ٩٩ زجر کشیدیم، مراقب همدیگه باشیم

 

۹۹/۱۲/۲۲
Rega

نظرات  (۱۲)

۲۴ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۳۰ نرگس هواخواه

وبلاگ زیبایی دارید ممنون میشم شما هم وبلاگ من رو دنبال کنین

پاسخ:
ممنون نرگس خانم نظر لطفتون هستش
بله حتما دنبال میکنم

راجب اولی ، من میگم ببخشید گاو  ! البته هزار رحمت به گاو !!! 

 

و راجب بقیه درسته ! من به شخصه ازین رفتارم عذرمیخوام از اطرافیانم و سعی در بهتر شدنش ...انشالله !

 

 

سال خوبی داشته باشید

پاسخ:
انشاالله که همه مون سعی کنیم بهتر بشیم

از نظر من برعکس هست . همه درست و سر اندازه و مودب و کار درست. فقط من فلک زده گیج و ویج و سر به هوا و کودن! مثلا من جزو معدود کودن هایی هستم که آشغال را هر چقدر زباله تو جیبش نگاه می دارد تا به خانه یا جایی برسم که سطل زباله داشته باشد. تا اینجا نرمال هستم اما وقتی 90 درصد مواقع آن آشغال را یک هفته بعد در جیبم پیدا می کنم می شوم همان کودنی که عرض کردم خدمتتان!

پاسخ:
به نظر من اینطور که شما میگین نیست
این نشان از مسئولیت پذیری اجتماعی شما داره که دلتون نمیخاد محیط شهرتون رو با زباله زشت و کثیف کنین
حالا اینکه بخاطر کم حواسی یادتون میره بندازین توی سطل زباله این حسابش جداست
در مورد خودتون بی انصافی نکنین و اینطور با ذهن ناخودآگاه تون حرف نزنین

هوم درسته

پاسخ:
مرسی از نظرت

خواهش میکنم جناب

پاسخ:
چرا ناشناسی 

چه مشکلی داره؟

عادت دارم همه جا ناشناس باشم 

پاسخ:
عیبی که نداره ولی یه نشونی ازتون باشه بهتره 

فعلا این جوری راحت ترم 

تا بعد راجبش تصمیم میگیرم

پاسخ:
اوکی هر طور راحت ترین

ولی میتونین هم. اینجا توی خصوصی بهم. بگین

تنکس

چه فرقی داره من کی باشم

به فرضم بگم مگه میشناسین؟

پاسخ:
نمیدونم والا

شاید شما منو بشناسیم 

راستی خیلی وقته فعالیت ندارین .

میتونم دلیلش وبدونم؟

پاسخ:
درست
واقعا فرصت ندارم مطلب بنویسم 
خیلی چیزها هست که باید بنویسم ولی فعلا بخاطر مشغله زیاد اصلا فرصت نمیکنم 

حدس میزدم

میخوندم گاهی پستارو 

البته ی مدت نبودم 

خوب میشه پستا استمرار داشته باشه از این به بعد جناب ادمین 

پاسخ:
والا خیلی دوست دارم و حتما ادامه دار خواهد بود
ولی اینکه کی مجددا پست بزارم واقعا نمیدونم 

اما حتما سعی میکنم طی روزهای آینده حتما یه پست بزارم

و ازینکه پیگیر و خواننده پستهای و مطالب وبلاگ هستین ازتون واقعا ممنونم و ازتون تشکر میکنم 🌹🌹

چ عالی

خوبه

اگه باشم میخونمش

خواهش میکنم 

پاسخ:
باعث خوشحالیه 

سوال پیش اومد برام 

اگه ی ناشناس دیگه کامنت بزاره از کجا میفهمین منم یا نه؟

پاسخ:
والا بعید میدونم متوجه بشم شمایید یا نه
چون راهی نیست واسه فهمیدن
مگه اینکه خودتونو معرفی کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">